среда, 21.08.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 23:00

Испоручено првих осам од 70 турских аутобуса

среда, 15.05.2019. у 13:42
Стигли нови аутобуси (Фото Бета - Беоинфо - П.М.)

Првих осам од 70 нових нископодних соло аутобуса градског типа испоручени су градском саобраћајном предузећу „Београд”, а према речима заменика градоначелника Горана Весића аутобуси ће већ током дана почети да саобраћају улицама главног града на линијама 602 и 603.

Реч је о модерним аутобусима турске компаније „БМЦ” која продаје аутобусе у читавој Европи, рекао је Весић и навео да су аутобуси опремљени климом, вај-фајем, бројачима путника и свиме што треба да има модеран градски аутобус.

Он је подсетио да су недавно потписана два уговора о набавци укупно 244 нова аутобуса који, осим поменутих 70 аутобуса турске компаније „БМЦ”, подразумевају и куповину 174 нова нископодна соло аутобуса градског типа компаније „Хигер” из Кине.

До септембра ће на улицама града бити 244 нова аутобуса, а до краја године још 50 аутобуса из „Икарбуса” што је укупно 294 аутобуса, рекао је Весић и додао да је за следећу годину планирано да се набави још 50 аутобуса из „Икрабуса” и 30 електричних аутобуса.

„На наше велико задовољство ти електрични аутобуси ће бити произведени у 'Икрабусу' пошто кинески партнер који је преузео 'Икарбус' почиње са производњом електричних аутобуса. То ће бити први електрични аутобуси произведни у Србији тако да ћемо ми укупно, када се све сабере, имати 374 аутобуса до средине следеће године, најкасније до септембра што је више од 50 одсто возног парка”, појаснио је Весић.

Истакао је да се никад у историји Београда није десило да се једну годину набави толико аутобуса.

На тај начин, додао је заменик градоначелника, Град показује колико је важно да се обнови ГСП „Београд”.

(Фото Tанјуг - Беоинфо)

„У градски превоз дуго није улагано и то је почетак промена које ћемо радити у градском превозу, прво куповином нових аутобуса, а затим и бољом наплатом карата, као и реструктурирањем самог предузећа јер ми, као Скупштина града, чврсто стојимо иза ГСП 'Београд' и желимо да оно напредује”, рекао је Весић.

Он је захвалио турској компанији на доброј сарадњи и додао да је сарадња између две земље у сталном успону.

Такође, захвалио је руководству и синдикатима ГСП-а на реализацији ове набавке, као и свим запосленима јер уз све потешкоће, успевају да одрже систем јавног превоза.

Вршилац дужности директора ГСП „Београд” Радиша Момчиловић је рекао да набавка нових возила за то предузеће има изузетан значај.

„Просечна старост постојећег аутобуског возног парка је око 11 година и јасно је да са аутобусима који су толико стари не може поуздано да се одржава ред вожње и пружи квалитетна услуга путницима”, рекао је он и додао ће се нова возила у наредном периоду сукцесивно укључивати у саобраћај.

Он је захвалио заменику градоначелника који је уложио огроман напор да се почне са обновом возног парка ГСП „Београд”.

Седат Чинар, директор турске компаније „БМЦ” од које су аутобуси набављени, је захвалио на сарадњи градским челницима и представницима ГСП „Београд” и изразио задовољство што су аутобуси за градски превоз у српској престоници набављени баш од компаније „БМЦ”.

Амбасадор Турске у Србији Танжу Билгич је рекао да су турски аутобуси веома поуздани и да ће добро послужити.

„Ја боравим овде и сведок сам напретка живота грађана у Београду. Драго ми је што смо партнер тог позитивног развоја и надам се да ћемо наставити тако добру сарадњу са београдским општинама”, рекао је он.

Председник Самосталног синдиката ГСП-а Горан Антић захвалио је Скупштини града Београда и заменику градоначелника Горану Весићу, као и менаџменту предузећа у реализацији, како је рекао, историјске обнове возног парка, преноси Танјуг.


Коментари40
18928
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
А ја мислио да ће "Икарбус" да снабдева ГСП? Такве су бар најаве биле у Меморандумима о добрим намерама...
Dosta Brevise
Od kada su to kineski i turski autobusi bolji od nasih ? Jel to ono gospodo: "tudje je uvek bolje"?! Zato se i raspadamo..i samo zato...
Lale
Lepa vest, trebalo bi zameniti sve stare autobuse. A šta se dešava sa novim tramvajima? Kada će svi tramvaji biti zamenjeni novim, lepim Špancima?
Игор Г.
"Ranko M." За почетак би морали да се запитате ко када и како је одлучио које аутобусе ће да купи? Наравно да су МАН-ови и Мерцедесови аутобуси најбољи и најдуготрајнији. Па ако се за турски плаћа као и за МАН зашто се не би купили бољи, МАН-ови? Када већ пишете о кинеској помоћи било би занимљиво да наведете која је то помоћ? Ако мислите на кредите, то није помоћ. Мање подаништва вам не би било на одмет.
dusan
MAN ? Još pre 30 godina taj MAN se preselio u Bursu u Tursku ! A što Turci ne kupuju IKARBUS i to baš taj električni za koji se kaže kako je najbolji u Evropi ?
Препоручујем 0
Игор Г.
"Ranko M." За почетак би морали да се запитате ко када и како је одлучио које аутобусе ће да купи? Наравно да су МАН-ови и Мерцедесови аутобуси најбољи и најдуготрајнији. Па ако се за турски плаћа као и за МАН зашто се не би купили бољи, МАН-ови? Када већ пишете о кинеској помоћи било би занимљиво да наведете која је то помоћ? Ако мислите на кредите, то није помоћ. Мање подаништва вам не би било на одмет.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља