среда, 20.11.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 13:14

Понижавање путника

четвртак, 07.11.2019. у 13:38
(Драган Стојановић)

Сведоци смо да се у протекле две године саобраћај у главном граду одвија отежано због грађевинских радова који се изводе на више локација истовремено. Посебно тешка ситуација била је око Трга републике, чија се реконструкција непланирано продужила. Због тога су сви они који су упућени на линије ГСП-а које иду преко главног градског трга провели сате чекајући превоз или стојећи у бесконачним колонама. Имали смо тада разумевања за то што смо аутобус са линије 58 на станици Скадарлија чекали и по сат времена, или што смо од поменуте станице до Пионирског парка милели у колони и по 45 минута. Зато смо се понадали да ће завршетак радова на тргу донети побољшање, да ћемо краће чекати на станици и брже стизати до жељених дестинација. Нада је била узалудна.

Наиме, свакодневно путујем аутобусима са линије 58 и мислим да је најлошија у граду. За последње две недеље, на пример, готово сваке вечери, после 18 часова, на овај аутобус чекамо између 45 минута и једног сата. Уместо да саобраћају на 15 минута, како је по реду вожње, празни аутобуси са ове линије тутње поред запрепашћених путника, претпостављам у гаражу. Мислим да је неодговорност према путницима блага реч за овакво понашање. Пре бих рекла да је то чист безобразлук. Толико непоштовање житеља овог града, који пуне градски буџет из којег се финансира и ГСП „Београд”, нигде нисам видела. Да не говорим о новцу од месечних карата (ја конкретно сваког месеца за превоз у првој и другој зони плаћам више од 3.200 динара). Да ли у приватном предузећу које држи ову линију знају да аутобуси за Младеновац и Лазаревац, две приградске општине, крећу на 15 минута, а 58 на 45 минута? Ова линија иначе повезује Дунав станицу и Железник, али је користе и становници Бановог брда, Жаркова и Белих вода.

Овим писмом желим да помогнем свима онима који су упућени на ову линију да после 18 часова не чекају аутобус 58, већ да траже алтернативни превоз, ако не желе да у долазећим зимским данима стоје цео сат на станици.

Милена Радић,
Београд


Коментари10
522ab
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

феликс1956
@Mladen Mladenović. Ваш коментар "не пије воду". Пишете да је село "у моди", а да Београд "није у моди". Па, зашто онда, толико становника руралних атара (на латинском-сеоско подручје) долази да живи у урбаним атарима? Опет латински: градско подручје. Зашто је, онда, толико много стамбених објеката у Београду у изградњи, или је завршено? За кога се граде толики станови/куће? Можда за Марсовце?
феликс1956
@Милена Радић. Проблем је у томе што је Београд, постао пренасељен град. Сећам се 80-тих год. прошлог века, и система "пар-непар". За оне млађе, то је био пропис који је дозвољавао власницима мот. возила са парном последњом цифром на рег. таблици, да возе уторком, четвртком и суботом (парни дани), а они са непарном цифром у непарне дане у недељи. И људи су ту уредбу поштовали. Никоме није падало на памет да се позива на тзв. "људска права". А било је мање становника, и град је био чистији...
Mladen Mladenović
Selo je IN, Beograd je OUT.
na dva tocka
Nije mi jasno zasto niko ne pribegava akternativi gradskom transpotrtu tipa skuter, bicikl pa i trotinet. Mislim da ce Beogradjani morati da se menjaju u tom pravcu. Licno vozim skuter od 2006. do danas. Verujte da nije opasno kao sto izgleda a ponajmanje vidim opasnosti u automobilima. Godisnje ustedim 80 sati vremena ovim putem. To je 4 dana zivota. 120 dana po 20 minuta kraceg puta u oba pravca. Vozite ljudi bicikl do negde pa ga vezite za banderu. Pesacite.
Метузалем
@na dva tocka Замислите нас старе на скутерима и бициклима! Па још кад кренемо са пијаце, онако са цегерима, милина једна. Слажем се да их користи онај ко жели и може, али то није алтернатива градском превозу, поготово кад је зима.
Препоручујем 59
pademinaum
Disciplinovanje gradjana, toplp-hladno ,dobar-los a u martu 2020 sve ce nekim cudom biti dovedeno u red kako je i bilo na opste odusevljenje i odobravanje.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља