уторак, 10.12.2019. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 09:54

Нови аутобуси за решавање проблема јавног превоза

недеља, 01.12.2019. у 14:56
(Фото Танјуг)

Набавка 174 нова соло аутобуса кинеске компаније Хигер изузетно је значајна за бољи квалитет услуге Градског саобраћајног предузећа и грађани ће већ данас на улицама Београда осетити унапређење јавног превоза, изјавио је градоначелник проф. др Зоран Радојичић.

„Важно је и да се не заустављамо на овоме - Град Београд ће расписати нову набавку за 100 зглобних аутобуса, 40 тролејбуса и 10 електро-аутобуса”, најавио је први човек престонице, преноси Танјуг.

С друге стране, истиче он у саопштењу, поред 35 милиона евра која су уложена за нова 174 аутобуса, Град Београд половином године је за око 10 милиона евра купио још 70 нових аутобуса.

„244 нова аутобуса у вредности од 45 милиона евра бројке су које потврђују да 2019. јесте рекордна година у историји Градског саобраћајног предузећа када је реч о набавци аутобуса. Нова возила значе поузданији, удобнији превоз. Зато улажемо огромна средства у обнављање возног парка јер смо свесни да ћемо на тај начин пружити бољу и квалитенију услугу нашим грађанима, а то нам је главни циљ”, рекао је градоначелник.

Једнако важно је, истиче Радојичић, и да градски превоз плаћају сви који га користе, јер са куповином карата у градском превозу и набавкама нових возила, ближе смо решавању проблема јавног превоза.


Коментари31
03ae9
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Ivan
Ma kakvi autobusi, METRO gradite. Svi gradovi u Evropi su prestigli Beograd. Beograd je blokiran, nefunkcionalan, narod besan...ovako ne ide!
ČIST vazduh
Kada stižu električni autobusi ?
dusko jugoslavija
Divna vest,ako je istinita!?Valjda cemo videti te autobuse na ulici.
Milan Matić
Trebalo bi da se kupe električni autobusi sa gorivnim ćelijama, na vodonik. U mnogim gradovima po svetu su isključivo ovakvi autobusi. Potpuno nema zagadjenja i mnogo jeftiniji pogon. Ovime bi se i u Beogradu polako pripremilo uvodjenje vodonika, što je neminovno budućnost automobilske indrustije. Automobili na baterije su samo nužno zlo dok se ne razviju do kraja gorivna ćelije na vodonik.
Елена
Водоник је врло лош медијум за пренос енергије. Повраћај енергије је око 30%. Значи, ако за разлагање воде и довођење водоника у течно стање потрошите 1 KW струје, вратиће вам се око 300 W. Батерије данас имају ефикасност око 80 - 90 % и стално се усавршавају, док је водоник елемент чија су физичко - хемијска својства непроменљива. Једина предност водоника је што је распрострањен у природи.
Препоручујем 0
nik bond
Lako je kupiti autobuse na vodonik ali oni ne idu jednostavno na vodu, crevo za vodu i napunis rezervoar. Postrojenja za proizvodnju tog goriva su jako skupa i komplikovana.
Препоручујем 1
Milan
U vecini svestkih metropola smanjuje se broj gradskih autobusa,a grade gradske zelesmice i metro linije.Vesic je atomska bomba bacena na Beograd.

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља