понедељак, 27.01.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 22:00
ПОТРОШАЧ ПИТА

Радијатор ради, па не ради

понедељак, 09.12.2019. у 12:22
(Фото Пиксабеј)

Kупио сам норвешки радијатор за који ми је трговац рекао како да га користим и поставим. Фиксирао сам га на зид, међутим, убрзо, после само неколико недеља почео је сам да се искључује. Која су моја права и у ком периоду су дужни да ме обавесте да ли гаранција покрива квар (наравно да би требало да покрива, јер радијатор очигледно има неки фелер). Да ли могу да тражим нови радијатор уместо да ми овај шаљу на сервис.

ОДГОВОР:

Неопходно је да трговцу, не сервису, уложите писану рекламацију и на самом рекламационом листу наведете који је ваш захтев за решавање (поправка, замена или повраћај новца). Након тога, трговац је дужан да у законском року од осам дана одговори на рекламацију, односно у року од 30 дана да исту реши.

Уколико ваш захтев у писаној форми буде замена или повраћај новца, у том случају нисте у обавези да прихватите поправку. Међутим, свакако ће трговац послати сервис како би се констатовао тип и узрок квара, али не дозвољавајте да се врше интервенције у смислу поправке или замене појединих делова.

Одговара Национална организација потрошача Србије

 


Коментари4
790c5
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

milic
Komentar na: Odgovor.Nisam imao dugo taj problem.Nekada je svaki "tehnicki"proizvod imao i garantni list kojim ste,ne licno,vec preko trgovca,ostvarivali svoje pravo.Trgovac je imao formular u kome se sve navodilo,a vase je bilo samo da se potpise.Sitne uredjaje ste mogli doneti trgovcu koji vam je posle zakazanog vremena vracao popravljene ili nove.Za krupne ste, u roku od par dana,imali posetu majstora,koji su zavrsavali popravku u datom roku,ili su vrsili zamenu novim,sa novom garancijom.
Zoran
Поштовани господине Милићу па Ви још увек читате српску штампу, па и коментаришете! Браво, браво господине Милићу.
Препоручујем 3
Pitanja ima mnogo!
@Milos miokovic, … i svi "giganti" zajedno sa sistemom i državom propali! Eto, kako je bilo dobro! Ah da, "krivi" drugi! Zašto si TI otišao na sjever iz te "dobre" komunističke JU sa "gigantima"? Zašto? A zašto nije propala "tvoja" Svenska? Kako to?
Препоручујем 1
Прикажи још одговора

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља