петак, 10.07.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 16.03.2020. у 10:01
ПОТРОШАЧ ПИТА

Обратити се агенцији и тражити решење

(Фото Ансплеш)

Уплатила сам аранжман за Праг – пет дана аутобусом и сада бих желела да откажем путовање. Занима ме која су моја права и да ли могу да добијем новац који ми је у овом тренутку потребан.

ОДГОВОР:

Формално-правно путник има право да му буде враћен потпун износ новца будући да се на овом путовању пролази преко Мађарске која је прогласила ванредну ситуацију што отежава могућност да се путовање реализује. Са друге стране у Чешкој нема панедимије и ситуација је редовна. За ваше путовање агенција је још раније уплатила новац страном партнеру и он  у овом тренутку разуме ситуацију и жељу путника да откаже путовање, али због смањења трошкова и уопште интересовања путника, он није у могућности да тај новац врати. Из тог разлога ни домаћа агенција није у могућности да врати путнику новац. Ово је потпуно вандредна ситуација која захтева да сви будемо стрпљиви. Наш предлог је да се путник у овом случају обрати својој агенцији, на пример да новац који је уплатио за ово пребаци на неко будуће путовање које ће реализовати током године. У овом тренутку то је једини начин како нико не би био оштећен. Дакле, и у овом, али и свим другим сличним случајевима, битно је свакако се обратити туристичкој агенцији и договорити све детаље. Морамо да разумемо да нико није нити ће бити преварен, питање је само времена у коме морамо да реагујемо у складу са могућностима. Као што домаће агенције имају проблем са текућом ликвидношћу тако је свуда у свету. Раније, док ова ситуација није узела маха у целом свету агенције су имале могућност да упуте грађане на неку другу дестинацију одмах, али то сада није могуће.

Одговара Александар Сеничић, директор Националне асоцијације туристичких агенција Јута

 

Коментари1
b43f2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Мунгос
Наравоученије: Не треба користити услуге туристичких компанија јер оне у закону штите саме себе као и сви продавци у нашој држави, код којих иако имате двогодишњу гаранцију не враћају новац јер сте по налазу референтне лабораторије неправилно користили робу. Ако хоћете негде да путујете сами резервишите смештај и превоз. А они, да видим од чега ће да живе и раде.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља