понедељак, 06.04.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
Последња измена 16:53

Остани код куће – слушај музику

Београдска филхармонија има на свом сајту програм за децу
Аутор: Биљана Лијескићпетак, 20.03.2020. у 12:08
И Бетовен носи маску (Промо фото)

Да ли сте могли замислити да ће вам Београдска филхармонија икада поручити: „Остани код куће – слушај музику!” Управо се то сада догађа, јер су наступи овог оркестра обустављени због забране окупљања. Ипак, деца због тога неће остати ускраћена, јер су едукативно-забавне композиције сада доступне за истраживање од куће. Уместо концерата за ђаке који су били планирани за другу половину марта, Београдска филхармонија поклања свој деци и њиховим родитељима музичке програме за најмлађе на свом сајту.

– Сви једва чекамо да се видимо поново, али сада је најважније бити одговоран према себи и другима. Филхармонија ће у наредном периоду на овај начин поклањати своје садржаје и поручујемо својој драгој публици – остани код куће и слушај музику, каже директор БФ Иван Тасовац.

На сајту bgf.rs могу се пронаћи линкови на којима је музичка аудио бајка „Вештица и меастро”, као и композиције у издању и извођењу Београдске филхармоније за „Мој први це-де класичне музике” – „Карневал животиња” и „Пећа и вук”.

Аутор приче „Вештица и маестро” је диригент Хауард Грифитс, дугогодишњи сарадник и чест гост БФ, а музику је компоновао Фабијан Кунцли. Филхармоничарке Славица Перић и Тамара Маринковић Томић су нараторке у овој музичкој бајци и децу најпре упознају са чудним становницима једног села – породицом Гудачкић, Дрвењаковић, Лимењаковић и Удараљкић, а потом са малом вештицом и њеном великом тајном коју ће открити добри маестро. Ову композицију оркестар је изводио током прошлогодишњих дружења са децом када су на поклон добијала и књигу са илустрованом бајком.

„Мој први це-де класичне музике” је Београдска филхармонија издала 2017. Наратори у чувеној композицији „Пећа и вук” Сергеја Прокофјева су познати тандем Горица Нешовић и Драган Илић, а заједно са филхармонијским оркестром у извођењу „Карневала животиња” Камија Сен-Санса учествује клавирски „ЛП дуо”.


Коментари2
38630
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Миодраг Стојковић
Господине Драгане Пик-лон, видим и из овог коментара а из предходног да сте одушевљени старим мајсторима, а ко и неби пред таквом недостижном лепотом каква су дела старих мајстора. Сликари се данас муче, недостаје им свега као да живимо у временима опште свакојаке немаштине. Тачно је да је данас све од сликарског материјала фабрички производ чак и препарирање платна је фабрика. А некад све су радили ручно. Огромна је то разлика. И то се види кад се упореде данашње и ондашње са истом тематиком.
Dragan Pik-lon
Opstace i preziveti samo tridimenzionalne umetnosti.Kao sto je muzika i poezija.Jerbo i poezija ima ritam.To jest,moze se videti(recitator)osetiti i cuti.Naravno tu ce doci i nove trodimenzionalne umetnosti.Imamo i stare slikarstvo van Dajka gde je svetlost na slikama iz 17. veka trodimenzionalna.Ne bojim se za umetnost vec se bojim kica.Koji ce izumreti(jer je prolazan) kao i virus Korona.

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Почетна /

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља