уторак, 02.06.2020. ✝ Верски календар € Курсна листа
понедељак, 18.05.2020. у 15:40

Могућа наплата путарине на Ибарској магистрали

(Фото А. Васиљевић)

Директор „Путева Србије” Зоран Дробњак изјавио је да се тражи начин да се растерети саобраћај тешких камиона Ибарском магистралом, те да постоје идеје да се можда уведе плаћање путарине на магистралним путевима.

Ибарском магистралом, каже, саобраћа доста тешких возила, уместо да, ради безбедније вожње, иду ауто-путем.

Дробњак истиче да, упркос саобраћају на ауто-путу „Милош Велики”, на Ибарској магистрали има возила, те да ова деоница није у великој мери растерећена, а да је била и да ће остати опасна, шпреноси Танјуг.

Коментари20
3f25d
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

NekiDeki
Stvar je čisto praktična. Od petlje kod Orlovače do Ljiga otprilike se isto stiže magistralom i auto-putem, samo što je auto-putem duže nekih 25 km. Dakle, treba da potroši više goriva, da plati putarinu a da pritom ne stigne brže. Zašto bi to bilo ko radio ako ne mora?
Nebojša Berak
Pa sts vam rsdi policija koja ne primenjuje zakon koji je jasan kao i saobracajni znaci. Kakva crna putatina, nego kao u Mađarskoj stroga kontrola i kaznr po 1000 i 2000 evra za firmu pa cete videti rastercenje. Zabrana kretanja vozilima sa vise od 5 tona nosivosti i tacka. Ko hoce moze ali onda mora da ima precizno odrediste i plati taksu kao kada se ulazi u centar grada sleperom sto je inace zabranjrno ali uz posebnr dozvole moze.
Сеновић
Знате онај клип: коме дузме прасе, кад га сам буде направио нека га носи. Ово је просто неизводљиво јел је уз магистралу велики број села која је користе на пар километара. Једино нека вињета и контрола полиције. Рачунао сам, аутопут се исплати обзиром да је пут краћи.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
У Шпанији је, на појединим деоницама, где постоји могућност "сељења" саобраћаја на магистралне путеве, путарина за возила преко 3, 5 тоне потпуно укинута (Сарагоса, на пример), док је, код Памплоне на пример, путарина за теретна возила НИЖА него за путничка. Говорим о путаринама на аутопутевима, наравно. Све се ради, да се подстакне превоз аутопутевима.
dusan1
Ekonomija se studira na fakultetima i Srbija ima stručnjaka u toj oblasti. Konkretno treba napraviti račun da se prilikom registracije kamiona naplaćuje više za 'održavanje puteva' a da se smanji ili ukine putarina na autoputevima za teretna vozila i da se uvede nekakav paušal (dozvola za tranzit) ili vinjeta za strance. Negde je to ELEGANTNO ali NEPRAVEDNO rešeno tako da je kroz naseljena mesta zabranjeno kretanje vozilima preko 7,5 t .

ПРИКАЖИ ЈОШ

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Пријавите се на нашу маилинг листу

* Обавезна поља